Kvifor ikkje?

Kvifor ikkje?

tirsdag 15. januar 2008

Kom attende!

Eg saknar sola.

Eg klarar ikkje sjå noko når det er så mørkt. Dessutan får eg D-vitaminmangel. Eg kan faktisk kjenne at D-vitaminlagra i kroppen min minkar.

I dag var planen at eg og Fredrik skulle gå tur etter skulen, medan det endå var dagslys. Vi gjekk heim til han, laga ein enkel middag og såg ein episode av Frustrerte Fruer på DVD. Når vi såg ut, var det alt mørkt. Å. Eg vert nesten sint.

Det einaste lyset eg har i kvardagen, må eg lage sjølv. Så. I dag fann eg og Fredrik te-boksen til Mariell, og så fann vi ein spennande Detox-te som smaka lakris. Dessutan laga vi espresso.

Dagens "I have an confession to make"
Eg må berre seie at AV OG TIL blir faktisk p2 litt tørt. I dag skrudde eg på radioen for å høyre siste juicy news, men der var det berre ein skattedebatt mellom to tidlegare høgre-statsrådar. Men eg kunne jo ikkje skifte kanal, eg er jo trufast.

Dagens skulearbeid
I kveld skal eg lese nyare historie. Vi har om andre verdskrig, som faktisk er ganske interessant.
Høgreeksremisme er noko som kan ta ifrå meg nattesvevnen.

Fredrik er søt når han slår inn 2+6 på kalkulatoren.

Ingen kommentarer: