Kvifor ikkje?

Kvifor ikkje?

tirsdag 18. mars 2008

Samtale om brunost

<3


Veslebroren min, Jørgen (8), likar ikkje brunost. Det tykkjer eg er trist, og prøver å få han til å like det. Her er det som skjedde:

Janne: Du må jo like brunost!
Jørgen: Kvifor det?
Janne: Eh.. fordi det er godt. Og så er det jo veldig norsk. (Dårleg argument, eg veit.)
Jørgen: Nynorsk?
Janne: Nei, ikkje akkurat. (Her måtte eg faktisk tenke litt...)
Jørgen: Bokmål då? Eller vent. Det er i alle fall ikkje norsk!

Haha.. For ein smart veslebror eg har.
Men det er jo litt interessant då, at det går an å tenke at alt er delt inn i anten nynorsk eller bokmål. Hm. Det må eg filosofere litt over.

1 kommentar:

Unknown sa...

Herleg bror. :) Syster mi er litt interessert, men eg tør ikkje driva open propaganda.

Menmen, skulen gjev jo bm-propaganda då...