Kvifor ikkje?

Kvifor ikkje?

mandag 18. februar 2008

Vinterferie i Jølster

Det er ein månad sidan sist eg var heime, og eg må seie at det kjennest godt å igjen verte overøst av mors kjærleik. Det regnar, men eg trur det er godt skiføre på fjellet. Det skal eg i alle fall utnytte.

Det som er litt kjipt, er at alle vennane mine har reist ifrå meg. Fredrik, Lina, Ragnhild, Kristine, (Eliane og Regine) er i Italia, Jostein og Mariell i England, og eg har ein mistanke om at naboen min er i Berlin. Dessuten har Fredrik sett "Mannen som elsket yngve" utan meg, sjølv om eg hadde gratisbillettar til Kinoen - men akkurat no gjer det ingenting.

I ferien skal eg:
1. Gå turar i den vakre Jølster-naturen, helst på ski.
2. Berre slappe av.
3. Drikke te.
4. Prøve å finne nokre venner som ikkje er reist vekk.
5. Spele trompet.
6. Hekle?
7.Oppdatere bloggen min.
8. Sjå film (for ein gongs skuld).
9. Ete mamma sine middagar.
10. Gje faen.

Til slutt slenger eg med eit bilete av min fantastiske heimstad:

Ingen kommentarer: