Kvifor ikkje?

Kvifor ikkje?

mandag 26. mai 2008

Bla i ei bok!

Ok. Eg vart utfordra av Ulrikke til å gjere fylgjande:

* Plukk opp den næraste boka.
* Opne henne på side 123.
* Finn den femte setninga.
* Post dei tre neste setningane.
* “Tagg” nokre folk og gje ære til vedkomande som “tagga” deg.

Så, den boka som låg nærast meg akkurat no var "WOW: Populærmusikkens historie" av Yngve Blokhus og Audun Molde. 6.-8. setning på side 123 lyder slik:

"Flere av Amerikas ledende klassiske komponister har nærmet seg populærmusikken som form, gjennom å arbeide med musikkteater, musikal og film. Her må vi særlig nevne pianisten, komponisten, dirigenten og pedagogen Leonard Bernstein, som oppnådde verdenssuksess i 1957 med musikalen "West Side Story". Her brukte han også elementer fra latinamerikansk musikk og jazz."

Det skumle er at ein av forfattarane, Audun Molde, har vore firdaelev, og om nøyaktig ei veke skal eg ha eksamen i hovudinstrument på Firda VGS, då eg skal spele ein låt av... Ja, Leonard Bernstein! Samantreff? I don't think so...

Eg sender utfordringa vidare til LINA.

Ingen kommentarer: